CARL ERIK THORN

60- och 70- talets SVENSKTOPPSKUNG!

Forums

Post Reply
Forum Home > Allt Om Carl Erik > Folkes Kommentarer Om Carl Eriks musik och sång

CARL ERIK THORN
Site Owner

Birgitta Klingstedt Så fint och vackert ! det var det finaste jag har hört och sett nu måste din vackra fru bli stolt! tack för det fina inlägget kram till er båda ♥ ♥

July 6 at 8:21pm · Like · 2 people

Birgitta Klingstedt Får jag dela den ?????

July 6 at 8:25pm · Like · 2 people

Birgitta Klingstedt Tack så snällt kram till dig och din man ♥

July 6 at 8:31pm · Unlike · 3 people

Adorena Thorn Hej kära vän,Birgitta ! Tack för de fina orden.Det var jag som har filmat Carl Erik.Du kan gärna dela med dig till dina vänner.Kram till dig från oss.

July 6 at 8:31pm · Unlike · 4 people

Birgitta Klingstedt En stor kram till er båda ha det så bra ♥ ♥

July 6 at 8:32pm · Unlike · 3 people

Stefan Helin Hej. Väldigt fint, men jag råkade ta bort taggen av misstag, jag har delat med mina vänner, ha det så bra

July 6 at 8:45pm · Unlike · 3 people

Birgitta Klingstedt Visst är den bra gillade den direkt jag hörde den mycket fint !!!!

July 6 at 8:49pm · Unlike · 4 people

Carl Erik Thörn Tack mina vänner.Ni värmer verkligen mitt hjärta ! Tack vare min fru,så kom "Jag Vill Dansa Med Dig" på videon efter många vänners önskan.Ha en trevlig kväll !

July 6 at 9:11pm · Unlike · 6 people

Helene Vedin Du sjunger jättebra! Tack för att du länkade klippet till mig.

July 6 at 9:18pm · Unlike · 4 people

KrisTina Welander Vackrare kan inte en sång bli och mer fantastiskt än Carl Erik sjunger kan ingen annan göra..Sjung mera för svenska folket,vi gläds & njuter!

July 6 at 9:23pm · Unlike · 3 people

Annika Skån Tack, kära vän mycket vackert. En stor kram till dej och Adorena.

July 6 at 9:23pm · Unlike · 4 people

Gunvor Edling En favoritlåt som jag lyssnat till många gånger.Bjud upp din söta fru Adorena och sjung för henne live!

July 6 at 9:24pm · Unlike · 5 people

Birgitta Klingstedt Ja det tycker jag med dansa hela kvällen lång kram och ett stort tack till er kram ♥ ♥

July 6 at 9:33pm · Unlike · 3 people

Birgitta Hjortlöv Den låten minns jag...både lyssnat mycket på den o även dansat till den...

July 6 at 9:36pm · Unlike · 3 people

KrisTina Welander Helt fantastisk underbar att lyssna på och dansa till! :D

July 6 at 9:46pm · Unlike · 4 people

CarlerikthornAdorenathorn WiththeCrystals Tack kära vänner ! Kram från mig och Carl Erik !

July 6 at 9:53pm · Like · 1 person

Harmony Grace Elohim I even remember the melody ...

July 6 at 9:54pm · Unlike · 2 people

Harmony Grace Elohim Oh, hi. You're there right now.

July 6 at 9:57pm · Unlike · 1 person

Birgitta Klingstedt Det är vi som ska tacka er för den fina videonsom ni visade tusen tack och kramar i mängder ♥ ♥

July 6 at 9:58pm · Unlike · 3 people

Carina 'Nina' Gustafsson Åh så bra du sjunger å sen vilken fin låt detta ä, å även en toppenlåt att dansa till.. Blir så danssjuk nu... :) Tack för inlägget å ha en fortsatt fin å go kväll... Kram... ♥

July 6 at 9:58pm · Unlike · 4 people

Harmony Grace Elohim I'm trying to find the vid on YouTube, buy maybe it's not there.

July 6 at 9:58pm · Unlike · 3 people

Birgitta Klingstedt Ok ska se efter jag med ! så får vi se ♥ ♥

July 6 at 9:59pm · Unlike · 3 people

CarlerikthornAdorenathorn WiththeCrystals Hej Cecilia,tyvärr det gick inte och lägga in videoklipp på Youtube.Jag får prova senare igen.

July 6 at 10:05pm · Like · 2 people

Birgitta Klingstedt ska leta vidare!!!!!

July 6 at 10:05pm · Unlike · 3 people

Maud Liljekvist Wooow..vad underbar denna låt är..önskar man kunde ladda ner den på DBD,..eller YouTube..för att fler ska få höra din härliga röst och låt..Tusen tack för den Carl-Erik..kramar till Er, och ha en fin sommar..Kram

July 6 at 10:14pm · Unlike · 4 people

KrisTina Welander Men var är ni Män som ska tycka till här om sången och den underbara melodin. Det är ju ni som ska bjuda upp oss Damer till dans..;)

July 6 at 10:17pm · Unlike · 6 people

Lena Bergman Tack för jättefin sång o video:) Kram till din fru o dig.

July 6 at 10:20pm · Unlike · 2 people

Birgitta Klingstedt Tänk jag har för mig att mamma hadde en skiva med dig kan inte fråga för mamma är borta, men kan det vara möjligt ???

July 6 at 10:21pm · Unlike · 4 people

Adorena Thorn Hej,hej kära vänner ! Jag lovar att försöka lägga in videoklippet på youtube.Det var meningen att det skulle bli på youtube från början men det gick inte.Försöker igen och hitta en lösning senare.

July 6 at 10:28pm · Like · 6 people

Nethe Kristensen Tack så mycket för jättefin sång och video ♥

July 6 at 10:44pm · Unlike · 4 people

Adorena Thorn Videon finns nu på Youtube:http://www.youtube.com/wat​ch?v=OplqXe0QtRE

July 7 at 1:22am · Like · 4 people

Lis Hansen Dejlig skøn sang

July 7 at 10:46am · Unlike · 3 people

Katarina Isakson Så fiiinnt!Underbart!

July 7 at 11:14am · Unlike · 2 people

Staffan Eriksson Wow Wow Nostalgi Tack snälla Karl Erik Denna har man dansat mycket efter Kram

July 7 at 12:33pm · Unlike · 4 people

Katarina Isakson Tack Carl Erik!Så glad jag blir!!!

July 7 at 12:37pm · Unlike · 3 people

KrisTina Welander Åh..Härligt, äntligen en Man som tycker till.. "Får jag lov" ;) Jag vill dansa med dig.. är en underbar melodi och Guld när Carl Erik sjunger!

July 7 at 12:40pm · Unlike · 2 people

CarlerikthornAdorenathorn WiththeCrystals Tack så hjärtligt för era vackra ord.Kram till er alla !

July 7 at 5:15pm · Like · 2 people

Birgitta Klingstedt Ja nu vet jag mamma har dansat till den låten hon var ofta ute och dansa ! men tack för den fina låten har delat med mig av den kram ♥

July 8 at 3:42pm · Unlike · 2 people

Gun-Britt Gustafsson helt underbar

July 8 at 7:49pm · Unlike · 2 people

KrisTina Welander Den finaste melodin som finns och med den absolut bästa sångare som landet Sverige är begåvad med! Carl Erik Thörn "Jag vill dansa med dig" !

July 9 at 1:49pm · Unlike · 3 people

Gun-Britt Gustafsson nu är skivan beställt skivan nu ska det spelas flitigt

July 11 at 5:25pm · Unlike · 2 people

KrisTina Welander ‎..och dansas därtill..;)

July 11 at 5:29pm · Unlike · 2 people

Gun-Britt Gustafsson kommer du med någon ny skiva snart

July 11 at 10:22pm · Unlike · 2 people

CarlerikthornAdorenathorn WiththeCrystals Hejsan Gun-Britt,Carl Erik gav ut en ny CD i höstas med,"GO ON,MOVE ON" och "WE ARE UNIQUE CREATION.Den finns att köpa på min hemsida:http://www.adorenathorn.co​m/apps/webstore/

July 12 at 9:04am · Like · 1 person

Gun-Britt Gustafsson ok då blir det den när den första skivan har kommit ha en bra dag kram på er

July 12 at 9:06am · Unlike · 3 people

CarlerikthornAdorenathorn WiththeCrystals ♥♥♥

July 12 at 9:08am · Like

Annelie Örtengren ♥!!!!

July 13 at 8:26am · Like · 2 people

KrisTina Welander En härlig nostalgi skiva kom med post här i dag med sköna melodier och Carl Eriks underbara röst. Fann en ny extra fin låt som heter "Du var mitt liv" men den är "bara" nästan en tio poängare som "Jag vill dansa med dig" ;)

July 13 at 4:25pm · Like · 1 person

Gun-Britt Gustafsson oj vilken underbar musik har redan spelat den 5 gånger ryser av välbehag och njuter

July 13 at 4:30pm · Like · 2 people

Gunvor Edling En låt som skulle passa din sammetslena röst Carl-Erik är Only you!(The Platters)

July 13 at 5:38pm · Like · 1 person

Gun-Britt Gustafsson Carl Eriks röst är en blandning mellan Gunnar Wiklund och Jim Reeves fast mycket mycket bättre

July 13 at 6:00pm · Like · 1 person

KrisTina Welander Alldeles ..alldeles UNDERBAR! ♥

July 17 at 11:04pm · Like

December 10, 2011 at 5:18 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

VIDEO

3528 views - 0 comments
3471 views - 0 comments
4222 views - 0 comments
3411 views - 0 comments

Folj oss pa Facebook

Share on Facebook